6. ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ/ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ
Στο GOLDENDREAMS θέλουμε να γνωρίζεις και να έχεις έλεγχο στο ποια δεδομένα μοιράζεσαι μαζί μας και στο τι κάνουμε εμείς με αυτά. Το κείμενο αυτό (το οποίο ονομάζεται Πολιτική Απορρήτου) εξηγεί με απλά λόγια αλλά και σαφήνεια τι δεδομένα συλλέγουμε και πως τα χρησιμοποιούμε. Σκοπός του είναι να σε βοηθήσει να αποφασίσεις ποια δεδομένα θες να μοιράζεσαι μαζί μας και με ποιο τρόπο.
Παρακάτω ακολουθεί μια συνοπτική παρουσίαση στα σημαντικότερα σημεία της πολιτικής απορρήτου, προτείνουμε όμως να διαβάσεις ολόκληρο το κείμενο.
Το goldendreams είναι φτιαγμένο για να κάνει τις online αγορές σου καλύτερες. Σε γενικές γραμμές δε μοιραζόμαστε τα προσωπικά σου δεδομένα με τρίτους. Στις περιπτώσεις που το κάνουμε, το κάνουμε είτε με τη συγκατάθεσή σου, είτε επειδή είναι απαραίτητο για να μπορέσουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας, είτε επειδή πρέπει να συμμορφωθούμε με τους νόμους που ισχύουν.
Μπορείς να ελέγξεις, να διορθώσεις ή/και να διαγράψεις τα δεδομένα σου ανά πάσα στιγμή μέσα από τις ρυθμίσεις του προφίλ σου. Επίσης μπορείς να ζητήσεις διαγραφή του λογαριασμού σου. Επιπλέον μπορείς να επιλέξεις να εξαιρεθείς από την επεξεργασία προσωπικών σου δεδομένων εφόσον το επιθυμείς.
Κατά καιρούς θα αναθεωρούμε την Πολιτική αυτή, αλλά η πιο πρόσφατη έκδοσή της θα είναι πάντα διαθέσιμη στο https://www.goldendreams.gr/. Αν κρίνουμε ότι μια αναθεώρηση είναι σημαντική, θα σε ειδοποιήσουμε μέσω e-mail χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση που έχεις δηλώσει στο λογαριασμό σου. Σε κάθε περίπτωση,είτε σου έχουμε στείλει καποιο μαιλ είτε όχι , χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας αποδέχεσαι την Πολιτική αυτή και δεσμεύεσαι από τους όρους της.
7. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ-ΠΛΗΡΩΜΗ-ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Ο χρήστης ετοιμάζει την παραγγελία του προσθέτοντας τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει στο «ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ» του ακολουθώντας βήμα-βήμα την απλή διαδικασία που προβλέπει η Ιστοσελίδα.Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή των προϊόντων και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης ( διαρκεια 2 ημερολογιακων ημερων ), το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση είτε για προκαταβολή.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ το τίμημα από την Τράπεζα, το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού από την τράπεζα.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
Στην περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
-Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί ή χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από το κατάστημα και συνήθως είναι της τάξης του 50%. ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
- Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΙΩΜΑ επιστροφής χρημάτων καθώς εχει κρατηθεί η ημερομηνία και τα προιόντα για αποκλειστική χρήση αυτών.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
To www.goldendreams.gr εγγυάται την επιστροφή των χρημάτων του Χρήστη εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που επιστραφούν τα προϊόντα.
Τα μόνα έξοδα που επιβαρύνουν το Χρήστη είναι αυτά της συσκευασίας και αποστολής τα οποία δεν επιστρέφονται. Εάν η επιστροφή είναι απαραίτητη, λόγω λάθους του www.goldendreams.gr ,το κατάστημα αναλαμβάνει στο ακέραιο το κόστος επιστροφής και αποστολής του σωστού προϊόντος.
Σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες ο χρήστης μπορεί να απευθύνεται στο τηλέφωνο 22511 51425
(Δευτ-Παρ: 09:00 – 14:00) ή να αποστέλλει e-mail στη διεύθυνση: info@goldendreams.gr
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του ΦΕΚ Ζ1-891 με Αρ. Φύλλου 2144/ τεύχος δεύτερο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) συμβάσεις υπηρεσιών (πχ στολισμός), εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.
β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται ή επεξεργάζονται ή συναρμολογούνται ή στολίζονται ή είναι σαφώς εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και κατ’ εντολή του και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτή υπόκεινται τα παρακάτω είδη: Μπομπονιέρες, Προσκλητήρια, Δείγματα που έχουν αποσταλθεί κατ’ εντολή του πελάτη, Κουφέτα τυπωμένα, Πακέτα Βάπτισης και Σετ στολισμένα (κουτιά, λαμπάδες, σετ λαδικών, μαρτυρικά, βιβλία ευχών κλπ.), Βαπτιστικά Ρούχα, Παπούτσια και Λαδόπανα, Τυπωμένα Κουτιά, Τυπωμένες Κορδέλες, Ειδικά Πανιά ή Πουγκιά για μπομπονιέρες (τούλια γαλλικά, τούλια χρυσά ή ασημί, τούλια έγχρωμα, οργάντζες ιριζέ ή χιονέ ή με stras, σατέν, ταφτάδες, βουάλ, λινά, γάζες, δίχτυα, δαντέλες κλπ), Ειδικές διαστάσεις κοπής πανιών και πουγκιών για μπομπονιέρες (πχ τούλι 50Χ60 ή 60Χ60 κλπ), Λαμπάδες Γάμου ή κεριά στολισμένα, Λαμπάδες Γάμου ή κεριά αστόλιστα με ειδικές διαστάσεις, Στέφανα γάμου και μπουτονιέρες, Κηροστάτες και Φωτιστικά, Σετ Γάμου στολισμένα (καράφες, δίσκοι, ποτήρια), Στολισμοί ή διακοσμητικά είδη Γάμων ή Βαπτίσεων (φιόγκοι, ράνερ, στολισμένα κεριά, ανθοσυνθέσεις ή άλλες συνθέσεις κλπ) και διάφορα άλλα είδη που χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία ή στολισμό κατ’ επιλογή και εντολή του πελάτη. Στα προσκλητήρια οποιοδήποτε λάθος ξεφύγει μετά τον τελικό έλεγχο και την έγκριση του πελάτη για εκτύπωση, είναι αποκλειστικά δικής του ευθύνης και συνεπώς δεν μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.
δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτήν ανήκουν όλα τα κουφέτα, τα μάρσμελοου, τα γλειφιτζούρια, τα ζελεδάκια, οι καραμέλες, οι τσίχλες και όλα τα ζαχαρωτά.
ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και πολύ περισσότερο όταν αυτά έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
ζ) Υπαναχώρηση (ακύρωση) σε παραγγελία που δεν έχει ακόμα παραδοθεί δεν μπορεί να γίνει δεκτή στις παρακάτω περιπτώσεις:
ζ1) Όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής και έχουν κατασκευαστεί είτε μερικώς είτε ολικώς.
ζ2) Όταν το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ έχει δεσμεύσει κατ’ εντολή σας ή έχει ήδη παραλάβει από τους προμηθευτές της τα είδη που ζητήσατε, εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.
ζ3) Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της υπαναχώρησής σας, τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Θα πρέπει να παραλάβετε τα προϊόντα και μετά να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για την επιστροφή των προϊόντων που σας παραδόθηκαν, σύμφωνα με όλους τους όρους που είναι επιβεβλημένοι για την άσκηση αυτού του δικαιώματος. Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος και θα αποζημιώσει την εταιρία για ζημιές που θα προκληθούν από την μη παραλαβή της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων της εταιρίας μας.
ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει και να αρνηθεί να παραδώσει παραγγελία σε πελάτη, σε περίπτωση που εκείνος εκδηλώσει ανέφικτες ή παράλογες απαιτήσεις ή έχει επιδείξει αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά. Στην περίπτωση που έχει καταβληθεί προκαταβολή ή προεξόφληση της παραγγελίας, το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ θα επιστρέψει άμεσα το καταβληθέν ποσό.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων υπαναχωρήσεων ή σε περίπτωση που το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ , κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή μέρους ή όλου της παραγγελίας, ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
_Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας:
Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών.
Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό.
_Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο:
Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος του καταστήματος μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
-Αποστολές παραγγελιών γίνονται σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο, σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. και σε όλους τους προορισμούς εκτός ευρωπαϊκής ζώνης.
-Οι παραγγελίες αποστέλλονται και παραδίδονται στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε.
-Το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον παραλήπτη. Η εταιρία μας έχει συνάψει ειδικές συμφωνίες με χαμηλές χρεώσεις για τις αποστολές των δεμάτων των πελατών της. Για κάθε παραγγελία γίνεται ειδικός έλεγχος βάρους, όγκου και τόπου αποστολής, για να εκτιμηθεί σωστά ο ασφαλέστερος, συντομότερος και οικονομικότερος τρόπος μεταφοράς και παράδοσης.
-Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη. Το goldendreams.gr εγγυάται το σωστό αμπαλάζ και δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε απώλεια δεμάτων ή καταστροφή προϊόντων κατά τη μεταφορά. Σε περιπτώσεις απώλειας ή καταστροφής, την ευθύνη για αποζημίωση φέρει η μεταφορική εταιρία η οποία ανέλαβε τη μεταφορά.
-Το goldendreams.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση μιας παραγγελίας, οι οποίες οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία . Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών, προβλήματα μεταφοράς, προβλήματα παραγωγής, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές.
Στις περιπτώσεις αυτές το goldendreams.gr δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και την αποστολή των παραγγελιών.